WiR

DYSLEKSJA. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (5-6 lat)

DYSLEKSJA. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (5-6 lat)

Autorka: Agnieszka Bala Dysleksja. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (5–6)  to zestaw zawierający ćwiczenia: słuchowe i językowe, spostrzegania wzrokowego, mechanizmów lewopółkulowych, grafopercepcji. Cele ćwiczeń Ćwiczenia spostrzegania wzrokowego: – identyfikowanie elementów tematycznych (obrazki), atematycznych (figury geometryczne), literowych ( sylaby, wyrazy), – wyszukiwanie brakujących elementów przedstawionych na materiale tematycznym, atematycznym i literowym, – wyszu

idź do sklepu
DYSLEKSJA. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (3-4 lat)

DYSLEKSJA. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (3-4 lat)

Autorka: Agnieszka Bala Dysleksja. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (3–4)  to zestaw zawierający ćwiczenia: słuchowe i językowe, spostrzegania wzrokowego, mechanizmów lewopółkulowych, grafopercepcji. Cele zadań Ćwiczenia spostrzegania wzrokowego: – identyfikowanie elementów tematycznych, – wyszukiwanie brakujących elementów przedstawionych na materiale tematycznym, – wyszukiwanie elementów, którymi różnią się wzory tematyczne, – układanie wzorów tematycznych. Ćwiczenia mechan

idź do sklepu
Ćwiczenia sylabowe – czytanie i pisanie - cz. 3

Ćwiczenia sylabowe – czytanie i pisanie - cz. 3

Autorka: Marta Kuchnik Ćwiczenia sylabowe to seria zeszytów wspomagających edukację pierwszoklasisty. Kolejność poznawania kolejnych głosek jest zgodna z przyjętą w podręczniku pt. Nasz elementarz. Zastosowana w ćwiczeniach metoda sylabowa jest sprawdzonym i skutecznym sposobem na usprawnienie nauki czytania. Poszczególne głoski są wprowadzane wyłącznie w sylabach. Ćwiczenia dostosowano do specjalnych potrzeb uczniów zagrożonych dysleksją  (bezszeryfowy font).Zakres tematyczny ćwiczeń został zintegrowany

idź do sklepu
LOGOTOMY z głoskami k, g, h. Ćwiczenia logopedyczne

LOGOTOMY z głoskami k, g, h. Ćwiczenia logopedyczne

Autorka: Joanna Mikulska Logotomy z głoskami K, G, H to propozycja skierowana do logopedów i terapeutów mowy. Materiał ma za zadanie wspomóc i urozmaicić pracę dziecka nad poprawną wymową głosek [k], [g] oraz [h] na pierwszym etapie terapii. Praca ta powinna odbywać się pod czujnym okiem logopedy, ale z uwagi na prostotę ćwiczeń mogą one być wykorzystywane również przez terapeutów, nauczycieli, jak i rodziców. Znajdują się tu zadania zachęcające dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania monotonnego m

idź do sklepu
LOGIŚ I JA. Ćwiczenia logicznego myślenia. SZEREGI

LOGIŚ I JA. Ćwiczenia logicznego myślenia. SZEREGI

Autorka: Agnieszka SuderKonsultacja merytoryczna: Elżbieta Ławczys, Agnieszka Fabisiak-Majcher Logiś i ja to seria ćwiczeń kształtujących umiejętność logicznego myślenia. Wykonywanie zadań z Logisiem to umysłowy trening, który ułatwi dziecku przyszłą edukację w szkole. Szeregi to obszerny zestaw ćwiczeń kształtujących umiejętność porządkowania szeregów 3-, 4-, 5- i 6-elementowych. W kartach pracy wykorzystano kilka różnych typów zadań polegających na naśladowaniu, kontynuowaniu lub uzupełnianiu szeregu po

idź do sklepu
CZYTAM I ZADAJĘ PYTANIA. Nauka formułowania pytań do tekstu

CZYTAM I ZADAJĘ PYTANIA. Nauka formułowania pytań do tekstu

Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys Czytam i zadaję pytania to znakomita pomoc w doskonaleniu czytania oraz rozumienia tekstu.  Zeszyt zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym. Ćwiczenia zintegrowane są z serią Moje Sylabki.Do krótkich, napisanych prostym językiem opowiadań autorki przygotowały szereg zadań, których celem jest nauka zadawania i formułowania pytań. Zastosowano tu różnorodne formy ćwiczeń: odpowiadanie na proste pytania (kto? co? gdzie? itp.); uzu

idź do sklepu
Afazja. Praca z tekstem

Afazja. Praca z tekstem

Autorki: Mariola Czarnkowska, Anna Lipa, Paulina Wójcik-Topór Afazja. Praca z tekstem to ćwiczenia przeznaczone dla osób dorosłych, które utraciły zdolność rozumienia i posługiwania się językiem na skutek uszkodzenia mózgu. Zamieszczone teksty oraz zadania mają na celu: usprawnienie umiejętności czytania ze zrozumieniem, ćwiczenie koncentracji na tekście pisanym, odbudowywanie i aktualizację słownictwa, rozhamowanie mowy spontanicznej w oparciu o kontekst, ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej na material

idź do sklepu
Wiem, jak to zrobić - Karty pracy - cz. 3

Wiem, jak to zrobić - Karty pracy - cz. 3

Autorka: Tatiana Lewicka Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Wiem, jak to zrobić. Karty pracy są dodatkiem do materiałów dydaktycznych dla pacjentów dorosłych, u których obserwujemy trudności w zakresie funkcji poznawczych. Zadania zostały przygotowane w ten sposób, aby uzupełnić i wspomóc  utrwalenie materia

idź do sklepu
Wiem, jak to zrobić - cz. 3 (Afazja, choroby otępienne)

Wiem, jak to zrobić - cz. 3 (Afazja, choroby otępienne)

Autorka: Tatiana Lewicka Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Pracując z zestawem Wiem, jak to zrobić, pobudzamy do działania funkcje: komunikacji językowej, planowania, pamięci wzrokowej i słuchowej, uwagi, praksji i gnozji. Zawartość teczki: plansza, zdjęcia, etykiety do układania. Teczka 3. zawiera materiał

idź do sklepu
Wiem, jak to zrobić - cz. 2 (Afazja, choroby otępienne)

Wiem, jak to zrobić - cz. 2 (Afazja, choroby otępienne)

Autorka: Tatiana Lewicka Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Pracując z zestawem Wiem, jak to zrobić, pobudzamy do działania funkcje: komunikacji językowej, planowania, pamięci wzrokowej i słuchowej, uwagi, praksji i gnozji. Zawartość teczki: plansza, zdjęcia, etykiety do układania. Teczka 2. obejmuje materia

idź do sklepu
Szablony - Zestaw 4 - Smoki, smoczki, smoczyska

Szablony - Zestaw 4 - Smoki, smoczki, smoczyska

Autor: Łukasz Zabdyr Smoki, smoczki i smoczyska to bogaty zbiór ilustracji poświęcony smokom. Temat został ujęty w sposób przekrojowy i różnorodny – znajdują się tu rysunki smoków z legend, prehistorii, stworów pokazanych z humorem lub całkiem poważnie. Zabawa z szablonami pobudza wyobraźnię dzieci, rozwija ich umiejętności manualne oraz ćwiczy kreatywne myślenie. Rysunki służą do kolorowania (kredkami, flamastrami, farbami), wycinania, wyklejania plasteliną itp. Można je pomniejszać i powiększać. Odpowie

idź do sklepu
LOGIŚ I JA. Ćwiczenia logicznego myślenia. ANALOGIE - Etap II

LOGIŚ I JA. Ćwiczenia logicznego myślenia. ANALOGIE - Etap II

Autorka: Agnieszka Suder Logiś i ja to seria ćwiczeń kształtujących umiejętność logicznego myślenia. Wykonywanie zadań z Logisiem to umysłowy trening, który ułatwi dziecku przyszłą edukację w szkole. Zeszyt Analogie. Etap 2 to obszerny zestaw zadań na myślenie przez analogię o wyższym poziomie trudności.W zadaniach wykorzystano kilka różnych typów analogii – obiekty łączą takie relacje jak: wielkość, ilość, funkcja, relacja „część do całości”, przeciwieństwa, cechy. Myślenie przez analogię to umiejętność

idź do sklepu
Cztery pory roku - ZIMA (Ćwiczenia wyrównawcze - klasa 1-3)

Cztery pory roku - ZIMA (Ćwiczenia wyrównawcze - klasa 1-3)

Autorka: Dorota Dańska Cztery pory roku. Zima to zestaw ćwiczeń o zróżnicowanym stopniu trudności przeznaczony dla uczniów klas młodszych.  Zadania zawarte w publikacji mają na celu: wzbogacać zasób słownictwa, doskonalić umiejętności czytania ze zrozumieniem, usprawniać grafomotorykę, poszerzać wiedzę ogólną dziecka. Zestaw zawiera: teksty o różnym stopniu trudności, krzyżówki, quizy, kolorowanki, historyjki obrazkowe, zagadki, różne niespodzianki. Ćwiczenia sprawdzają się w pracy z uczniami o specjalnyc

idź do sklepu
CZYTAM PROSTE TEKSTY cz.2. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

CZYTAM PROSTE TEKSTY cz.2. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

Tę pomoc możesz z powodzeniem wykorzystać w pracy z dziećmi z Ukrainy.  Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys Zeszyt Czytam proste teksty zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym – od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów. Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu. Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w których dziecko: odpowiada na pytania związane z tekstem, uczy się zadawać pytania do tekstu, ukł

idź do sklepu
ROZUMOWANKI : Cztery pory roku - zwierzęta

ROZUMOWANKI : Cztery pory roku - zwierzęta

Autor: Łukasz Zabdyr Zeszyt Rozumowanki. Cztery pory roku – zwierzęta zawiera oryginalne ćwiczenia, zagadki, rebusy, których bohaterami są zwierzęta. Zestaw wzbudza zainteresowanie światem małych i dużych stworzeń oraz poszerza wiedzę przyrodniczą dzieci. Polecamy jako pomoc dydaktyczną podczas lekcji oraz do samodzielnej zabawy w domu.   ISBN: 978-83-62739-80-6Format: A4Liczba stron: 40 UWAGA! Od ceny książki nie ma dodatkowych upustów oraz rabatów.

idź do sklepu