Wydawnictwo Palatum

MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347) MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347)

MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347) MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347)

MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO Ilustracje: Piotr Fąfrowicz Gra MEMO-ELKI polega na poszukiwaniu par obrazków, których atrybuty w swej nazwie zawierają słowo z głoską: l. Głoska ta znajduje się w każdej z pozycji w wyrazie (nagłos, środgłos, wygłos), co pozwala logopedzie prowadzić terapię, utrwalając wszystkie pozycje głoski. Obrazki są pięknie ilustrowane przez p. Piotra Fąfrowicza. Gra MEMO-ELKI uczy zdrowej rywalizacji, usprawnia percepcję wzrokową i przede wszystkim jest doskonałym narzędziem

idź do sklepu
MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347) MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347)

MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347) MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO (PRP347)

MEMO-ELKI - GRA LOGOPEDYCZNA MEMO Ilustracje: Piotr Fąfrowicz Gra MEMO-ELKI polega na poszukiwaniu par obrazków, których atrybuty w swej nazwie zawierają słowo z głoską: l. Głoska ta znajduje się w każdej z pozycji w wyrazie (nagłos, środgłos, wygłos), co pozwala logopedzie prowadzić terapię, utrwalając wszystkie pozycje głoski. Obrazki są pięknie ilustrowane przez p. Piotra Fąfrowicza. Gra MEMO-ELKI uczy zdrowej rywalizacji, usprawnia percepcję wzrokową i przede wszystkim jest doskonałym narzędziem

idź do sklepu
TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAM - KATEGORYZACJE Z ĆWICZENAIMI ARTYKULACJI GŁOSEK ZĘBOWYCH (LOG112) TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAMI LOGOPEDIA (LOG112)

TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAM - KATEGORYZACJE Z ĆWICZENAIMI ARTYKULACJI GŁOSEK ZĘBOWYCH (LOG112) TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAMI LOGOPEDIA (LOG112)

TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAMI - POMOC LOGOPEDYCZNA Pomoc stanowią: Cztery zestawy kart z tabelami zatytułowanymi: Budowanie klas; Uzupełnianie zbiorów; Wykluczanie elementu ze zbioru; Myślenie przez analogię. Dwa pudełka, w których umieszczono obrazki do pracy z tabelami. Instrukcja. Teczka zapinana na rzepy o wymiarach: 32 x 23 x 5 cm.  "Obecnie coraz częściej spotykamy się z dziećmi, które maja problemy z prawidłową artykulacją głosek. I choć w najnowszej literaturze lo

idź do sklepu
DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA...CZYLI LOGOPEDYCZNE ZAGADKI Z GŁOSKĄ R (LOG110) DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA... LOGOPEDIA (LOG110)

DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA...CZYLI LOGOPEDYCZNE ZAGADKI Z GŁOSKĄ R (LOG110) DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA... LOGOPEDIA (LOG110)

DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA...CZYLI LOGOPEDYCZNE ZAGADKI Z GŁOSKĄ R Zestaw 48 zagadek z ćwiczeniami głosek. Stosowanie w terapii logopedycznych gier, zagadek, wierszyków eliminuje nerwowe napięcie, ożywia pracę, wnosi element zaciekawienia. Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej potrzeby odkrywania świata przez małe dziecko (...). Dla rozwijającego się dziecka całe otoczenie każdego dn

idź do sklepu
MEMO KAPKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG116) MEMO KAPKI (LOG116)

MEMO KAPKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG116) MEMO KAPKI (LOG116)

MEMO KAPKI Zestaw MEMO_kapki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: k, g, h. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować, zgrać, połac

idź do sklepu
MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG031) MEMO RERKI (LOG031)

MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG031) MEMO RERKI (LOG031)

MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_rerki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: r Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować,

idź do sklepu
MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG032) MEMO SZUMKI (LOG032)

MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG032) MEMO SZUMKI (LOG032)

MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_szumki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaser

idź do sklepu
TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAM - KATEGORYZACJE Z ĆWICZENAIMI ARTYKULACJI GŁOSEK ZĘBOWYCH (LOG112) TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAMI LOGOPEDIA (LOG112)

TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAM - KATEGORYZACJE Z ĆWICZENAIMI ARTYKULACJI GŁOSEK ZĘBOWYCH (LOG112) TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAMI LOGOPEDIA (LOG112)

TRZYMAJ JĘZYK ZA ZĘBAMI - POMOC LOGOPEDYCZNA Pomoc stanowią: Cztery zestawy kart z tabelami zatytułowanymi: Budowanie klas; Uzupełnianie zbiorów; Wykluczanie elementu ze zbioru; Myślenie przez analogię. Dwa pudełka, w których umieszczono obrazki do pracy z tabelami. Instrukcja. Teczka zapinana na rzepy o wymiarach: 32 x 23 x 5 cm.  "Obecnie coraz częściej spotykamy się z dziećmi, które maja problemy z prawidłową artykulacją głosek. I choć w najnowszej literaturze lo

idź do sklepu
DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA...CZYLI LOGOPEDYCZNE ZAGADKI Z GŁOSKĄ R (LOG110) DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA... LOGOPEDIA (LOG110)

DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA...CZYLI LOGOPEDYCZNE ZAGADKI Z GŁOSKĄ R (LOG110) DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA... LOGOPEDIA (LOG110)

DLACZEGO RYBA W STAWIE PŁYWA...CZYLI LOGOPEDYCZNE ZAGADKI Z GŁOSKĄ R Zestaw 48 zagadek z ćwiczeniami głosek. Stosowanie w terapii logopedycznych gier, zagadek, wierszyków eliminuje nerwowe napięcie, ożywia pracę, wnosi element zaciekawienia. Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej potrzeby odkrywania świata przez małe dziecko (...). Dla rozwijającego się dziecka całe otoczenie każdego dn

idź do sklepu
MEMO KAPKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG116) MEMO KAPKI (LOG116)

MEMO KAPKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG116) MEMO KAPKI (LOG116)

MEMO KAPKI Zestaw MEMO_kapki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: k, g, h. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować, zgrać, połac

idź do sklepu
MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG031) MEMO RERKI (LOG031)

MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG031) MEMO RERKI (LOG031)

MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_rerki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: r Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować,

idź do sklepu
MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG032) MEMO SZUMKI (LOG032)

MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG032) MEMO SZUMKI (LOG032)

MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_szumki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaser

idź do sklepu