Szybka gra karciana, w której wygrywa ten, kto zdobędzie jak najwięcej kart mających wspólne obrazki.Wiek graczy: 4+Liczba graczy: 2-4
Szybka gra karciana, w której wygrywa ten, kto zdobędzie jak najwięcej kart mających wspólne obrazki.Wiek graczy: 4+Liczba graczy: 2-4
Gra polegająca na układaniu na czas wzorów z kolorowych kulek. Ćwiczy szybkość, dokładność i spostrzegawczość.
Szybka gra karciana, w której wygrywa ten, kto zdobędzie jak najwięcej kart mających wspólne obrazki.Wiek graczy: 4+Liczba graczy: 2-4
Szybka gra karciana, w której wygrywa ten, kto zdobędzie jak najwięcej kart mających wspólne obrazki.
Zestaw kreatywny zawierający pieczątki i tusz, dzięki któremu można odbijać kształty a następnie je kolorować. Można również ozdabiać nimi swoje rysunki.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Podstawowe informacje Liczba graczy: 2 - 12 osób Wiek: od 10 lat Wydawca: Alexander Wydanie: polskie Instrukcja: polska Zawartość pudeł
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak (w postaci kulki), 110 kart pytań, 4 pionki, bączek, instrukcja. Podstawowe informacje: Ilość graczy 2-4 W
Alexander Pingwiny z Madagaskaru - Tajniacy Diaboliczny Oktawiusz Mackiewicz tworzy plan zniszczenia świata. Powstrzymać go może jedynie grupa sprawnych agentów, którzy wiedzą, że białe jest białe, a czarne jest czarne. Pingwiny, pod przywództwem Skippera, bez wahania wkraczają do akcji! Żeby powstrzymać złoczyńcę, bohaterowie muszą opanować sztukę doskonałego kamuflażui przechytrzyć popleczników Mackiewicza. Czy zgrany zespół, kilka dobrze podłożonych ładunkówi paczka chrupek zdołają uratować świat? P
SZACHY Duże Alexander Za formę wyjściową szachów uważa się pochodzącą z Indii grę „Caturanga. Udowodniono, że istniała już w V wieku. Z Indii, szachy przywędrowały do Persji i Arabii. Arabowie natomiast przywieźli ją do Syrii, Egiptu i Bizancjum, skąd dotarła do Grecji i Włoch. Od IX wieku szachy znane są już w całej Europie. PUDEŁKO ZAWIERA: plansza do gry 32 drewniane figury Wiek : 6+ Ilość graczy : 2
PUZZLE DLA MALUSZKÓW Dziewczynki Oto początek dziecięcej przygody z puzzlami. Atrakcyjna kolorystyka, proste, przyjemne dla dzieci formy oraz duże i nieskomplikowane klocki pomagają dzieciom w prawidłowym rozwoju. Dzięki grubości 3 mm puzzli maluszkom łatwo będzie chwytać i dopasować do siebie poszczególne elementy. Każdy zestaw składa się z 6 obrazków, które są podzielone odpowiednio na: 2, 3, 4, 5, 6 i 7 klocków, co umożliwia stopniowanie poziomu trudności.
PUZZLE DLA MALUSZKÓW Dinozaury Oto początek dziecięcej przygody z puzzlami. Atrakcyjna kolorystyka, proste, przyjemne dla dzieci formy oraz duże i nieskomplikowane klocki pomagają dzieciom w prawidłowym rozwoju. Dzięki grubości 3 mm puzzli maluszkom łatwo będzie chwytać i dopasować do siebie poszczególne elementy. Każdy zestaw składa się z 6 obrazków, które są podzielone odpowiednio na: 2, 3, 4, 5, 6 i 7 klocków, co umożliwia stopniowanie poziomu trudności.
"Bingo/lotto" to dwie najbardziej znane i cenione gry loteryjne. "Lotto" to gra znana od wieków, natomiast "Bingo" wywodzi się od gry "Lotto" i powstało w latach 20-tych ubiegłego wieku w USA. Zwycięzcą w tych grach zostanie ten, kto będzie spostrzegawczy i będzie miał najwięcej szczęścia w losowaniu tabliczek z numerami, które powinny odpowiadać numerom na kartach graczy. Gry sa bardzo emocjonujące i stanowią świetną zabawę dla całej rodziny. Zawartość pudełka: 90 tabliczek z numerami, 270 żetonów, 1
Opis produktu Zestaw firmy ALEKSANDER Gra Chińczyk + Warcaby "Chińczyk" i "Warcaby" to dwie gry cieszące się od lat największą popularnością wśród gier planszowych. "Chińczyk" to jedna z wersji staroindyjskiej gry "Paschi", której zasady i tradycja kształtowały większość gier towarzyskich Europy. Gra przedstawiona jest w trzech wariantach. "Warcaby" to obok szachów najlepsza gra strategiczna. Pochodzenie i powstanie "Warcabów" nie zostało jednoznacznie ustalone. Obecna wersja gry pojawiła się we
ENCYKLOPEDIA - MÓZG ELEKTRONOWY : W opakowaniu znajduje się 12 plansz z ilustracjami o różnej tematyce (np. "rasy psów", "wynalazki", "znane budowle", "malarstwo"). Po ułożeniu planszy w pudełku należy nacisną jednocześnie dwa punkty zaznaczone przy ilustracjach związanych ze sobą. Jeżeli naciśnie się właściwe punkty, zapali się czerwona dioda w rogu pudełka. Uczestnicy zabawy przeżyją mnóstwo emocji i jednocześnie wzbogacą się o wiele ciekawych informacji. Pomyśl, jakim ilustracjom odpowia