Alexander

Gra Misiowa Przygoda+Misja w kosmosie

Gra Misiowa Przygoda+Misja w kosmosie

Gra Misiowa Przygoda+Misja w kosmosie Dwie proste planszówki wprowadzające najmłodszych w świat gier. Klasyka w nowym wydaniu - atrakcyjna nowoczesna grafika, kolorowe tekturowe pionki.MISIOWA PRZYGODANiedźwiadki z lasu budzą się na wiosnę z zimowego snu, niestety ich spiżarnia jest pusta. Misie muszą jak najszybciej znaleźć miodek, by ich brzuszki przestały burczeć.MISJA W KOSMOSIEPomóż przyjaznemu ufoludkowi odnaleźć jego najlepszego przyjaciela, czyli kosmicznego psa. Zwierzak ma specjalną obrożę wysył

idź do sklepu
Gra Quiz Prawda czy Fałsz? Ciało człowieka

Gra Quiz Prawda czy Fałsz? Ciało człowieka

Gra Quiz Prawda czy Fałsz? Ciało człowieka "PRAWDA CZY FAŁSZ - Ciało człowieka" to zaskakująca gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub intuicją! Czy ludzkie serce ma aż cztery komory? Zagraj i sprawdź to!Nie uwierzysz w to, co usłyszysz!Wiek: od 10 lat

idź do sklepu
Flotylla (Bitwa morska)

Flotylla (Bitwa morska)

Flotylla to klasyczna gra strategiczna, w której trzeba wyeliminować wszystkie jednostki przeciwnika.   Gracze mają przed sobą planszę ze swoimi jednostkami. Każdy z nich wykonuje na przemian po jednym strzale, starając się trafić jednostki przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który pierwszy wyeliminuje wszystkie statki antagonisty.

idź do sklepu
Domino 7x

Domino 7x

Pierwsze wersje gry Domino rozwinęły się w Azji z jeszcze dawniejszych, różnorodnych wersji gry w kości. Najpopularniejsza wersja składa się z 28 kamieni z wszystkimi kombinacjami liczb od 0 (tzw. mydło ) do 6. Znajduje się na nich po siedem pól: pustych, z jednym oczkiem, z dwoma, trzema, czterema, pięcioma i sześcioma — razem 168 oczek.   Domino to znana wszystkim i ceniona od lat gra towarzyska polegająca na tym, by dopasować ilości oczek na dokładanych do siebie kamieniach. Zasady gry są bardzo prost

idź do sklepu
Gra planszowa rodzinna LOMBARD ŻYCIE POD ZASTAW

Gra planszowa rodzinna LOMBARD ŻYCIE POD ZASTAW

Lombard. Życie pod zastaw. Gra familijna firmy Alexander inspirowana serialem TV PULS, która zapewnia super rozrywkę. Dzięki grze planszowej będziesz mógł przenieść się w świat serialu i wcielić w jednego z bohaterów (Andżelikę, Benię, Mariusza, Maćka, Lolka lub Adka) i sprawdzić, czy masz w sobie żyłkę przedsiębiorczości, a przy okazji doskonale się bawić w gronie znajomych i rodziny! Celem gry jest zarobić jak najwięcej pieniędzy a przy tym zdobyć uznanie szefa – pana Kazimierza. Sprzed

idź do sklepu
PIENIĄDZE EDUKACYJNE (PRP431) PIENIĄDZE EDUKACYJNE (PRP431)

PIENIĄDZE EDUKACYJNE (PRP431) PIENIĄDZE EDUKACYJNE (PRP431)

PIENIĄDZE EDUKACYJNE Wym. od 11 x 5,5 cm do 13,5 x 6,5 cm Kopie papierowych banknotów do celów edukacyjnych i zabawy. 5 nominałów (10, 20, 50, 100, 200 zł) po 25 szt.

idź do sklepu
BIZNES PO POLSKU - STRATEGICZNA GRA PLANSZOWA (ZAB347) BIZNES PO POLSKU - GRA (ZAB347)

BIZNES PO POLSKU - STRATEGICZNA GRA PLANSZOWA (ZAB347) BIZNES PO POLSKU - GRA (ZAB347)

BIZNES PO POLSKU - STRATEGICZNA GRA PLANSZOWA To emocjonująca i zabawna gra, która jest związana ze światem finansów, inwestowaniem. Grając w nią można poznać smak ryzyka, sukcesu oraz porażki i bankructwa. Oprócz ustalonej strategii, losami graczy kieruje również przypadek i ślepy los. Zdarzają się, jak w życiu- choroby, urodziny, kary i nagrody. Fabuła gry opiera się na rodzimych przykładach małych interesów, powiązań polityki z biznesem, mozolnego dorabiania się. Uczestnicy nie poruszają się w św

idź do sklepu
PCHEŁKI - GRA (ZAB 280) PCHEŁKI- GRA (ZAB 280)

PCHEŁKI - GRA (ZAB 280) PCHEŁKI- GRA (ZAB 280)

PCHEŁKI - GRA Każdy grający wybiera komplet pchełek (sześć małych krążków i jeden duży w jednym kolorze). Kolejno każdy z zawodników stara się spowodować skok swej pchełki do pudełka, przez naciśnięcie brzegu pchełki, krawędzią dużego krążka. Jeżeli pchełka nie wpadnie do pudełka, w następnej kolejce gracz naciska ją z miejsca upadku. Na każdym z oferowanych artykułów występuje inny motyw graficzny, dlatego nie możemy zagwarantować 100% zgodności z motywami prezentowanymi na zdjęciach. ZAWARTOŚĆ:

idź do sklepu
DRABINA 2 - EDUKACYJNA GRA LOGOPEDYCZNA (ZAB406) GRA DRABINA 2. (ALEKSANDER) (ZAB406)

DRABINA 2 - EDUKACYJNA GRA LOGOPEDYCZNA (ZAB406) GRA DRABINA 2. (ALEKSANDER) (ZAB406)

DRABINA 2 - EDUKACYJNA GRA LOGOPEDYCZNA Wiek graczy od: 5 lat Liczba graczy: 1-4 os Gra logopedyczna, która ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrac

idź do sklepu
BIZNES PO POLSKU - GRA PODRÓŻNA /KARTY (ZAB337) GRA BIZNES PO POLSKU -MINI (ZAB337)

BIZNES PO POLSKU - GRA PODRÓŻNA /KARTY (ZAB337) GRA BIZNES PO POLSKU -MINI (ZAB337)

BIZNES PO POLSKU - WERSJA PODRÓŻNA - KARTY Podróżna wersja „Biznesu po Polsku – prostsza i łatwiejsza od wersji planszowej – to wspaniała i ekscytująca gra. Zręcznie operując swoim kapitałem, stosując odpowiednią strategię wobec przeciwników i mając odrobinę szczęścia, możesz dorobić się fortuny i zostać zwycięzcą. Zawartość opakowania 23 karty firmy, 5 kart zawodów, 5 kart pensji, karta zasiłku, 5 kart niespodzianki, 4 karty losu, karta samochód, 3 karty Joker, 12 kart elementu rozbudowy,

idź do sklepu
PRAWO JAZDY ROWEROWE - GRA EDUKACYJNA SOWA MĄDRA GŁOWA (ZAB335) PRAWO JAZDY ROWEROWE (ZAB335)

PRAWO JAZDY ROWEROWE - GRA EDUKACYJNA SOWA MĄDRA GŁOWA (ZAB335) PRAWO JAZDY ROWEROWE (ZAB335)

PRAWO JAZDY ROWEROWE - GRA EDUKACYJNA SOWA MĄDRA GŁOWA  Gracze poruszają się po planszy - ulicy, wykonując określone zadania z kart. Pola na których staje pionek również wyznaczają określone czynności gracza. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Świetna zabawa i nauka zasad ruchu drogowego. W zestawie: 2 kostki, 4 pionki, klepsydra, 4 karty gry, 24

idź do sklepu
GNAJ DO CELU W PRL-U - GRA EDUKACYJNA (ZAB807) GRA GNAJ DO CELU W PRLU (ZAB807)

GNAJ DO CELU W PRL-U - GRA EDUKACYJNA (ZAB807) GRA GNAJ DO CELU W PRLU (ZAB807)

GNAJ DO CELU W PRL-U - GRA EDUKACYJNA Wiek graczy od: 8 lat Liczba graczy: 2-4 os W grze „Gnaj do celu w PRL – u, zgodnie z tytułem, gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce Rzeczypospolitej Ludowej. Zmagania uczestników gry toczą się w charakterystycznych dla PRLu realiach. Tworzyły je pamiętne jeszcze dla wielu Polaków nieustanne kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły. Były to czasy czynów społecznych, pochodów 1 majowych i częstych strajków. O jakości życi

idź do sklepu
GRANIE W NAWLEKANIE (ZAB 348) GRANIE W NAWLEKANIE (ZAB 348)

GRANIE W NAWLEKANIE (ZAB 348) GRANIE W NAWLEKANIE (ZAB 348)

GRANIE W NAWLEKANIE Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania karty wzorów - 32 szt. słupki - 3 szt. podstawki - 3 szt., kule - 12 szt. (po 3 w 1 kolorze), kostki -

idź do sklepu
Gra Kalambury inaczej - Jak Kura Pazurem Alexander

Gra Kalambury inaczej - Jak Kura Pazurem Alexander

Gra Kalambury inaczej - Jak Kura Pazurem Alexander „Jak Kura Pazurem" to gra dla osób, które cenią sobie świetną zabawę, a ich wyobraźnia nie zna granic. Gracze staną przed wyzwaniem zilustrowania haseł w taki sposób, aby odgadli je rywale. Ale muszą to zrobić słabszą ręką, a po wylosowaniu karty specjalnej nawet trzymając mazak stopą lub w ustach! Czyste szaleństwo podkręcają zwariowane hasła, takie jak Laponia, Piraci z Karaibów, czy maszynka do golenia. Dodatkowym atutem jest możliwość dodania własnyc

idź do sklepu
PIECZĄTKI 6x i NAKLEJKI 135x - dla dziewczynek +5L

PIECZĄTKI 6x i NAKLEJKI 135x - dla dziewczynek +5L

    NAKLEJKI i PIECZĄTKI - DLA DZIEWCZYNEK 6 pieczątek | 2 kolory tuszu | 135 naklejek   zawartość opakowania: pieczątki - 6 szt. naklejki - 135 szt. poduszka na tusze instrukcja wymiary zabawki w opakowaniu: ok. 24,1 x 20,3 x 5 cm nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia rekomendowane dla dzieci powyżej 5 roku życia  

idź do sklepu