Gra Misiowa Przygoda+Misja w kosmosie Dwie proste planszówki wprowadzające najmłodszych w świat gier. Klasyka w nowym wydaniu - atrakcyjna nowoczesna grafika, kolorowe tekturowe pionki.MISIOWA PRZYGODANiedźwiadki z lasu budzą się na wiosnę z zimowego snu, niestety ich spiżarnia jest pusta. Misie muszą jak najszybciej znaleźć miodek, by ich brzuszki przestały burczeć.MISJA W KOSMOSIEPomóż przyjaznemu ufoludkowi odnaleźć jego najlepszego przyjaciela, czyli kosmicznego psa. Zwierzak ma specjalną obrożę wysył
Gra Quiz Prawda czy Fałsz? Ciało człowieka "PRAWDA CZY FAŁSZ - Ciało człowieka" to zaskakująca gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub intuicją! Czy ludzkie serce ma aż cztery komory? Zagraj i sprawdź to!Nie uwierzysz w to, co usłyszysz!Wiek: od 10 lat
Flotylla to klasyczna gra strategiczna, w której trzeba wyeliminować wszystkie jednostki przeciwnika. Gracze mają przed sobą planszę ze swoimi jednostkami. Każdy z nich wykonuje na przemian po jednym strzale, starając się trafić jednostki przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który pierwszy wyeliminuje wszystkie statki antagonisty.
Pierwsze wersje gry Domino rozwinęły się w Azji z jeszcze dawniejszych, różnorodnych wersji gry w kości. Najpopularniejsza wersja składa się z 28 kamieni z wszystkimi kombinacjami liczb od 0 (tzw. mydło ) do 6. Znajduje się na nich po siedem pól: pustych, z jednym oczkiem, z dwoma, trzema, czterema, pięcioma i sześcioma — razem 168 oczek. Domino to znana wszystkim i ceniona od lat gra towarzyska polegająca na tym, by dopasować ilości oczek na dokładanych do siebie kamieniach. Zasady gry są bardzo prost
Lombard. Życie pod zastaw. Gra familijna firmy Alexander inspirowana serialem TV PULS, która zapewnia super rozrywkę. Dzięki grze planszowej będziesz mógł przenieść się w świat serialu i wcielić w jednego z bohaterów (Andżelikę, Benię, Mariusza, Maćka, Lolka lub Adka) i sprawdzić, czy masz w sobie żyłkę przedsiębiorczości, a przy okazji doskonale się bawić w gronie znajomych i rodziny! Celem gry jest zarobić jak najwięcej pieniędzy a przy tym zdobyć uznanie szefa – pana Kazimierza. Sprzed
PIENIĄDZE EDUKACYJNE Wym. od 11 x 5,5 cm do 13,5 x 6,5 cm Kopie papierowych banknotów do celów edukacyjnych i zabawy. 5 nominałów (10, 20, 50, 100, 200 zł) po 25 szt.
BIZNES PO POLSKU - STRATEGICZNA GRA PLANSZOWA To emocjonująca i zabawna gra, która jest związana ze światem finansów, inwestowaniem. Grając w nią można poznać smak ryzyka, sukcesu oraz porażki i bankructwa. Oprócz ustalonej strategii, losami graczy kieruje również przypadek i ślepy los. Zdarzają się, jak w życiu- choroby, urodziny, kary i nagrody. Fabuła gry opiera się na rodzimych przykładach małych interesów, powiązań polityki z biznesem, mozolnego dorabiania się. Uczestnicy nie poruszają się w św
PCHEŁKI - GRA Każdy grający wybiera komplet pchełek (sześć małych krążków i jeden duży w jednym kolorze). Kolejno każdy z zawodników stara się spowodować skok swej pchełki do pudełka, przez naciśnięcie brzegu pchełki, krawędzią dużego krążka. Jeżeli pchełka nie wpadnie do pudełka, w następnej kolejce gracz naciska ją z miejsca upadku. Na każdym z oferowanych artykułów występuje inny motyw graficzny, dlatego nie możemy zagwarantować 100% zgodności z motywami prezentowanymi na zdjęciach. ZAWARTOŚĆ:
DRABINA 2 - EDUKACYJNA GRA LOGOPEDYCZNA Wiek graczy od: 5 lat Liczba graczy: 1-4 os Gra logopedyczna, która ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrac
BIZNES PO POLSKU - WERSJA PODRÓŻNA - KARTY Podróżna wersja „Biznesu po Polsku – prostsza i łatwiejsza od wersji planszowej – to wspaniała i ekscytująca gra. Zręcznie operując swoim kapitałem, stosując odpowiednią strategię wobec przeciwników i mając odrobinę szczęścia, możesz dorobić się fortuny i zostać zwycięzcą. Zawartość opakowania 23 karty firmy, 5 kart zawodów, 5 kart pensji, karta zasiłku, 5 kart niespodzianki, 4 karty losu, karta samochód, 3 karty Joker, 12 kart elementu rozbudowy,
PRAWO JAZDY ROWEROWE - GRA EDUKACYJNA SOWA MĄDRA GŁOWA Gracze poruszają się po planszy - ulicy, wykonując określone zadania z kart. Pola na których staje pionek również wyznaczają określone czynności gracza. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Świetna zabawa i nauka zasad ruchu drogowego. W zestawie: 2 kostki, 4 pionki, klepsydra, 4 karty gry, 24
GNAJ DO CELU W PRL-U - GRA EDUKACYJNA Wiek graczy od: 8 lat Liczba graczy: 2-4 os W grze „Gnaj do celu w PRL – u, zgodnie z tytułem, gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce Rzeczypospolitej Ludowej. Zmagania uczestników gry toczą się w charakterystycznych dla PRLu realiach. Tworzyły je pamiętne jeszcze dla wielu Polaków nieustanne kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły. Były to czasy czynów społecznych, pochodów 1 majowych i częstych strajków. O jakości życi
GRANIE W NAWLEKANIE Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania karty wzorów - 32 szt. słupki - 3 szt. podstawki - 3 szt., kule - 12 szt. (po 3 w 1 kolorze), kostki -
Gra Kalambury inaczej - Jak Kura Pazurem Alexander „Jak Kura Pazurem" to gra dla osób, które cenią sobie świetną zabawę, a ich wyobraźnia nie zna granic. Gracze staną przed wyzwaniem zilustrowania haseł w taki sposób, aby odgadli je rywale. Ale muszą to zrobić słabszą ręką, a po wylosowaniu karty specjalnej nawet trzymając mazak stopą lub w ustach! Czyste szaleństwo podkręcają zwariowane hasła, takie jak Laponia, Piraci z Karaibów, czy maszynka do golenia. Dodatkowym atutem jest możliwość dodania własnyc
NAKLEJKI i PIECZĄTKI - DLA DZIEWCZYNEK 6 pieczątek | 2 kolory tuszu | 135 naklejek zawartość opakowania: pieczątki - 6 szt. naklejki - 135 szt. poduszka na tusze instrukcja wymiary zabawki w opakowaniu: ok. 24,1 x 20,3 x 5 cm nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia rekomendowane dla dzieci powyżej 5 roku życia