Skup się na drodzę montując adapter do sterowania z kierownicy Fiat Ducato 2021 -> Bez fabrycznego radia. CTSFA026.2!Jazda samochodem dostawczym wymaga od nas w niektórych momentach obsługi telefonu. Żeby uniknąć zatrzymywania się podczas trasy, warto zainwestować w adapter do sterowania z kierownicy Fiat Ducato 2021 -> Bez fabrycznego radia. CTSFA026.2, dzięki któremu możemy obsługiwać nasz telefon z poziomu kierownicy, nie odrywając przy tym wzroku z trasy.CTSFA026.2 to analogowy interfejs sterowa
Zachowaj funkcje sterowania na kierownicy, kiedy wymieniasz jednostkę główną OEM na radio z rynku wtórnego.Porównaj pokazane złącza wiązek przewodów ze złączami w Twoim aucie i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.Specyfikacja : Adapter do sterowania z kierownicyMarka i model: Volvo C30 P14 2007 - 2013 Volvo S40 P11 2004 - 2012 Volvo V50 P12 2004 - 2012 Volvo C70 P15 2006 - 2013Modele z fabrycznym wzmacniaczem.Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHCESZ ZAMONTOWAĆ (ODDZIELNIE DO KUPIEN
Adapter do sterowania z kierownicy Chevrolet Captiva i AveoStandardowe radia samochodowe rzadko oferują wyjątkową jakość dźwięku, szczególnie w przypadku starszych modeli. Podłączony do samochodu, niefabryczny odtwarzacz audio zapewnia co prawda znakomite efekty dźwiękowe, ale niestety nie jest zbyt wygodny do sterowania. Na szczęście, istnieje na to sposób- wystarczy zainstalować specjalny adapter, umożliwiający komfortowe i bezpieczne sterowanie dodatkowym urządzeniem!Oferujemy adapter do sterowania z k
Adapter do kierownicy John DeereDemontaż fabrycznego radia samochodowego i wymiana go na nowe wiąże się często z ingerencją w kokpit pojazdu. Nie musisz się jednak obawiać, że będzie to skomplikowane lub uniemożliwi Ci instalację nowego urządzenia. Możesz cieszyć się nowym radiem w swoim ciągniku John Deere i zachować wszystkie funkcje kokpitu, także przyciski z kierownicy. Wystarczy, że wybierzesz adapter do sterowania z kierownicy do ciągników John Deere serii 6 R (3 i 4 generacji).Akcesoria do radia w
Oferujemy adapter do sterowania z kierownicy przeznaczony do pojazdów marki MAN. Możesz zamontować nowy, niefabryczny radioodbiornik i zachować funkcjonalność przycisków na kierownicy! Stosowanie adaptera jest niezwykle przydatne podczas jazdy samochodem i pozwala zachować większe bezpieczeństwo- kierowca nie musi już odrywać oczu od drogi aby ustawić radio wedle własnego uznania!Łatwy montaż i wyjątkowa wygodaAdapter do sterowania z kierownicy MAN jest łatwy w montażu dzięki zastosowaniu intuicyjnego sys
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 lub 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na u
Zachowaj oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy, w przypadku wymiany radia fabrycznego na radio uniwersalne (posiadające obsługę sterowania z kierownicy).Proszę porównać ilustrowane złącze adaptera z tym w Twoim pojeździe i upewnij się, że masz je dopasowane optyczne i techniczne.Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!Porównaj ilustrowaną wtyczkę adaptera z wtyczką w samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i techn
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne.
Zachowaj oryginalne funkcje zdalnego sterowania na kierownicy, w przypadku wymiany radia fabrycznego na radio uniwersalne (posiadające obsługę sterowania z kierownicy).Proszę porównać ilustrowane złącze adaptera z tym w Twoim pojeździe i upewnij się, że masz je dopasowane optyczne i techniczne.Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!Porównaj ilustrowaną wtyczkę adaptera z wtyczką w samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i techn
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową. Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne.
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową. Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne.
Postaw na zestaw montażowy 2 DIN Mercedes E-Class 2009 - 2012, CTKMB28L, który upiększy Twojego MercedesaKompletny zestaw do założenia nowego radia jest zbawieniem dla osoby pragnącej zmienić coś w swojej E klasie. Zestaw montażowy 2 DIN Mercedes E-Class 2009 - 2012, CTKMB28L to komplet umożliwiający łatwą wymianę fabrycznego radia na uniwersalne. Ze względu na dodatkowe złącza, żaden z przewodów nie zostanie pominięty podczas instalacji radia, abyś mógł się cieszyć z kompleksowego rozwiązania. Wielu prod
Chciałbyś wymienić swoje radio? Zestaw instalacyjny 2 DIN Porsche 911, 12.2011 - 01.2017, CTKPO18 pomoże Ci to zrobić!Twoje stare radio miewa problemy? A może po prostu masz ochotę zmienić coś w swoim samochodzie? Niezależnie od powodu, zestaw instalacyjny 2 DIN Porsche 911, 12.2011 - 01.2017, CTKPO18 pomoże Ci w uzyskaniu oczekiwanego efektu. Wymiana radia wraz z zestawem sprawia, że wszelkie szczeliny pojawiające się na skutek zamiany są niewidoczne, aby efekt końcowy cieszył Twój wzrok.Wielu producentó