Stanie na jednej nodze, trzymanie karty na głowie, czy też mówienie z zaciśniętymi zębami to tylko kilka ze straszliwych kar będących konsekwencją ściągnięcia na siebie gniewu Mrocznego Władcy. Nie wychylaj się! Popchnij kumpla, a przy odrobinie szczęścia Mroczny Pan skupi swój gniew na nim. Kragmortha jest przerażająco zabawną grą planszową dla 2 do 8 osób. Zakradnij się do biblioteki Rigora Mortisa i zobacz, czy uda Ci się położyć łapska na jednej z jego ksiąg. Strzeż się jednak! Mroczny Władca
STAR WARS LCG 3 Mroczne Czasy Potwierdzają się najgorsze obawy dowództwa Rebelii: na Hoth zjawiają się wysłannicy ciemnej strony. Kiedy siły Imperium przypuszczają na bazę Echo atak, Sojusz Rebeliantów nie ma wyjścia: musi stawić im czoło. Mroczne czasy to zestaw Mocy do Star Wars: Gry karcianej, składający się z 60 nowych kart służących do rozbudowy istniejących talii. Star Wars: Gra karciana to gra o dynamicznych walkach, brawurowych manewrach i nowatorskim budowaniu talii dla dwóch graczy. Zaw
STAR WARS LCG 2 Poszukiwania Skywalkera Rebelianci zakładają na Hoth nową bazę. Świadomi, że w każdej chwili może ona zostać odkryta przez imperialną sondę zwiadowczą, są gotowi do ewakuacji, nieustannie zmagając się z panującym tu surowym klimatem. Poszukiwania Skywalkera to zestaw Mocy do Star Wars: Gry karcianej, składający się z 60 nowych kartsłużących do rozbudowy istniejących talii. Star Wars: Gra karciana to gra o dynamicznych walkach, brawurowych manewrach i nowatorskim budowaniu talii dla d
Zagrożenie z Otchłani to Zestaw wojenny do gry Warhammer 40,000 Podbój: Gra karciana i zawiera 60 nowych kart stworzonych do rozbudowy talii graczy. Osadzona w ponurym uniwersum Warhammer 40,000, Warhammer 40,000 Podbój to dwuosobowa gra karciana o strategicznym konflikcie i brutalnych działaniach wojennych. Zawiera karty 089-110 cyklu Liderów. Warhammer 40,000 Podbój LCG Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Warhammer 40,000 Podbój LCG. Podstawowe in
CATAN Miasta i Rycerze Catan rośnie w siłę! Miasta rozwijają się, a niektóre z nich stają się okazałymi metropoliami. Wraz z rozkwitem handlu, na wyspę zawitał dobrobyt. Jednakże takie bogactwo przyciąga również uwagę barbarzyńców. Kto obroni miasta przed okrutnym najeźdźcą? Zbliżającemu się zagrożeniu czoła stawią rycerze, którzy połączonymi siłami będą bronić swego domu. Biada miastom, jeśli rycerze polegną! Dodatek „Miasta i Rycerze oferuje wiele nowych możliwości doświadczonym Catańczykom. Bardzie
Przerażające potwory oraz widmowe byty kryją się w rezydencjach, kryptach, szkołach, klasztorach oraz opuszczony budynkach położonych w pobliżu Arkham w Massachusetts. Niektóre są miejscami zboru spiskujących cieni, podczas gdy inne czekają na nieostrożne ofiary, które będą mogły pożreć. To właśnie do badaczy należy przeszukanie tych przeklętych miejsc i odkrycie tajemnicy na temat koszmarów, które w nich zamieszkują. Posiadłość Szaleństwa podczas każdej rozgrywki tworzy trzymającą w napięciu opowie
Nowość Wydanie w jęz.polskim systemu Obcy: Gra fabularna. „Nie mogę was okłamywać co do waszych szans, ale... współczuję wam . Przeżyj, jeśli zdołasz. Oto Obcy: Gra fabularna - uniwersum wszechobecnej grozy i korporacyjnych gierek, gdzie syntetyczni ludzie bawią się w Boga, a załoganci statków kosmicznych i żołnierze piechoty kolonialnej stają się nosicielami dla przerażających stworów. To brutalny i bezlitosny wszechświat, w którym urodziłeś się spisany na straty. Ten wspaniale ilustrowany, kolorowy po
Nowość Pod koniec XIX wieku została wysłana z Ziemii na Marsa sonda, która dostarczyła informacji o wielkich złożach cennych surowców na czerwonej planecie. Najbogatsi tego świata wysyłają tam swoich ludzi aby zacząć wydobycie. Na początku rozgrywki w grę Misja Czerwona Planeta gracze otrzymują zestaw kart dziewięciu bohaterów, z każdy posiada inne zdolności, zestaw kosmonautów i jedną misję. Płytki surowców o wartościach od 1 do 3 są układane losowo na planszy. Każda z tych 10 rund składa się z 6 faz
Gigantyczne Statki-Fabryki przeczesują przestrzeń kosmiczną w poszukiwaniu Metallum – nowo odkrytego, ale już niezwykle pożądanego surowca. W trakcie rozgrywki uczestnicy wcielają się w korporacyjnych pilotów, których zadaniem jest tak pokierować Statkami-Fabrykami aby stworzyć bardziej wydajną infrastrukturę wydobywczą na planetach. Umieść swoje Roboty Wydobywcze na planetach, pokrzyżuj plany przeciwnika, bądź lepszy! Zawartość pudełka: 9 kafli planet 2 zasłonki 2 pionki statków fabryk wraz z podsta
Londyn 1888. Whitechapel jest tak daleko od centralnej cześci miasta, pełnej wykwintnych powozów, pięknych dam i dżentelmenów, jak tylko możesz to sobie wyobrazić. To dzielnica brudu, biedy i rezygnacji – na każdym kroku zaczepiają cię dzieci, prosząc o jałmużnę. W ciemnych zaułkach spacerują wychudzone ladacznice, nazywane tu nieszczęśnicami – tak jakby ich los był gorszy od losu pozostałej biedoty. Tu za pensa możesz się upić w pubie, zakosztować uciech cielesnych, albo stracić portfel i życie. Tutaj te
Niektórzy mają naturalny talent do przysparzania sobie wrogów... Kiedy znienawidzony przez poddanych monarcha powraca do miasta, jego straż przyboczna ma ręce pełne roboty – wśród tłumu czają się skrytobójcy. Już od jakiegoś czasu w ciemnych zaułkach szeptano o obaleniu władcy, jednak król niepomny rad innych, nie zwraca uwagi na pogłoski...Któż bowiem śmiałby podnieść rękę na władcę? No właśnie – któż? Może ty? Król i zabójcy to asymetryczna gra fantasy dla 2 osób, oparta na strategii i blefie. W czasi
Gra otrzymała nominację w prestiżowym konkursie Spiel Des Jaheres 2016 w kategorii Gra Roku! W Imhotep gracze wcielają się w starożytnych architektów, którzy kierują transportem kamieni z kamieniołomów na wybrane place budowy: piramida, świątynia, grobowciec, obelisk i rynek. Podczas swojej tury każdy gracz może wykonać tylko jedną akcję: wydobycie nowego bloku kamiennego z kamieniołomu, załadowanie kamienia na statek, transport surowca na plac budowy, zagranie niebieskiej karty rynku. Przetranspor
Pierwsze duże rozszerzenie do bestsellerowego Horroru w Arkham! Niedaleko owianego złą sławą Arkham znajduje się niemniej upiorne Dunwich, gdzie - oprócz groźby przebudzenia Przedwiecznego - Badacze będą musieli mierzyć się z legendą Koszmaru z Dunwich. Koszmar z Dunwich to pierwszy duży dodatek do gry Horror w Arkham. Zawiera on kilka nowych elementów (w tym rozerwania bram), karty Ran i Szaleństwa, a ponadto zadania i misje oraz nowy rodzaj ruchu potworów. Gracze znajdą w nim także planszę wioski Du
Po ulicach Arkham podróżują tajemniczy nieznajomi, a w zaułkach egzotyczne artefakty trafiają do rąk nowych właścicieli. Do miasta przybyła też muzealna wystawa zabytków starożytnego Egiptu, a wraz z nią niewytłumaczalne zjawiska, obcy kultyści i groźba przebudzenia Przedwiecznego. Wieje tajemniczy wiatr zmian... Po raz kolejny tylko grupa nieustraszonych Badaczy może powstrzymać nadchodzącą katastrofę. Klątwa Czarnego Faraona to dodatek do gry przygodowej Horror w Arkham, pozwalający graczom na rozegra
Nowiość Rozszerzenie Horror w Arkham – Czarna Koza z Lasu do gry Horror w Arkham wzbogaca grę o 88 nowych kart Przedwiecznych, 9 nowych żetonów potworów, 1 arkusz Herolda oraz 90 nowych kart Badaczy oraz nowe przedmioty, zaklęcia i niebezpieczne pokusy wiodące ku zepsuciu... Do Arkham dotarl straszny kult. Heretycy i szaleńcy łączą siły z tajemnymi mocami i oddają cześć Przedwiecznym a stada złowrogich bestii atakują miasteczko. Mały zespół badaczy ma za zadanie wniknąć pomiędzy wyznawców kultu i przejr