Mroczna wizja Nowej Anglii, opisana w twórczości H.P. Lovecrafta, nie kończy się na miasteczku Arkham. Pobliskim Dunwich wstrząsają straszliwe wydarzenia i nieziemskie siły. Oprócz groźby, jaką stanowi przebudzenie się Przedwiecznego, Badacze będą musieli zmierzyć się z gniewem Koszmaru z Dunwich… Koszmar z Dunwich wprowadza do gry Horror w Arkham kilka nowych elementów, w tym rozerwania bram, karty Ran i Szaleństwa, zadania i misje, i nowy rodzaj ruchu potworów. Gracze znajdą tu również nową planszę,
CATAN Nowa Edycja … dziewicza wyspa, którą odkryliście razem z przyjaciółmi. Jesteście jej pierwszymi mieszkańcami. Zakładacie najpierw osady i budujecie pierwsze drogi. Wymieniacie się surowcami, rozwijacie osady do miast. Czasami brakuje wam gliny, innym razem rudy. Handel otwiera nowe możliwości dla was, ale także dla waszych rywali. Po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy też rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. W końcu jasnym będzie to, że tylko jeden z graczy może
Dylematy króla to interaktywna gra narracyjna z elementami legacy w której występuje kilka gałęzi wyboru historii z wieloma możliwymi zakończeniami, oraz talią kart przygód która zwiększa się wraz z Waszymi wyborami. Gracze reprezentują różne rody kierujące rządem Królestwa Ankista. W każdej rundzie losujesz jedną kartę z talii Dylematów i przeżywasz historię jaką stawia przed Tobą gra gry. Każda karta będzie stanowić nowy problem, który Rada będzie musiała rozwiązać w imieniu króla. Jako najbardziej zau
Bestia to gra typu jeden przeciw wielu, w której jeden z gr aczy wcieli się w rolę Bestii: potężnej, mistycznej istoty, która chce wypędzić ludzi ze swojego terytorium. Pozostali gracze wcielają się w Łowców, którzy muszą współpracować, aby wytropić i zabić Bestię. Po której stronie staniesz? Jeden przeciw wielu: Wcielisz się w samotną, potężną Bestię czy dołączysz do drużyny Łowców? Ukryte ruchy: Bestia porusza się z użyciem zakrytych kart ruchu. Łowcy muszą się postarać, aby ją wytropić! Wybór kar
Po długiej podróży w końcu dotarliście do nowego, wspaniałego świata. Od razu zabieracie się do budowy i rozwoju waszych miast! Moje miasto to gra typu legacy. Oznacza to, że w trakcie kolejnych partii gra będzie się zmieniać i ewoluować. Każdy gracz otrzyma własną planszę miasta, którą będzie nieustannie projektował na nowo. Gra podzielona została na rozdziały składające się z 3 następujących po sobie epizodów. Dla każdego rozdziału została przygotowana specjalna koperta, zawierająca nowe zasady i eleme
Pośród swojego dzikiego piękna, grubych konarów drzew i bujnej zieleni dżungla skrywa liczne zagrożenia. Wyczerpujący upał, ograniczone zapasy i wygłodniałe bestie wystarczą, by nawet najbardziej nieustraszony podróżnik zatęsknił za cywilizacją. Na tych, którym uda się przetrwać typowe niebezpieczeństwa, czeka jedynie więcej wyzwań: przeklęte posągi, wypełnione pułapkami świątynie i dawno zapomniani bogowie, którym czoła stawią tylko najwięksi śmiałkowie. Rozszerzenie Ścieżka Węża wysyła badaczy w niezba
W dawnych czasach nad losem krainy czuwał Wielki Smok, jednak gdy niegodziwy czarownik zaklął Smoka w kamień, a jego ognisty oddech zamknął w krwistoczerwony klejnot, zaczęło się źle dziać... Księżniczki muszą teraz same zadbać o własne dobro, opędzając się od kandydatów do ręki i trollowych złodziejaszków, zdegradowane ogniste smoki próbują kraść ich skarby, a na same gadziny polują łowcy. I tylko krasnoludy, jak zwykle, dbają jedynie o siebie... Podczas rozgrywki w grze Serce Smoka gracze będą wykłada
Wiedza i Wojna to już drugi dodatek do świetnie przyjętej planszowej adaptacji hitu Sida Meiera. Dzięki dodatkowi Wiedza i Wojna do gry Sid Meier s Civilization gracze mogą objąć kontrolę nad sześcioma nowymi cywilizacjami. Teraz również losy Azteków, Anglików, Francuzów, Japończyków, Mongołów i Zulusów zależą od poczynań graczy. W dodatku znalazło się mnóstwo nowych kart, które zapewnią posiadaczom większą moc i lepsze strategie: dzięki nim gracze będą mogli usprawnić drogę prowadzącą do nowych technolo
Gatunek: gry planszowe Rodzaj gry: strategiczne Liczba graczy: 2 – 5 Wiek graczy: Od 10 lat Czas gry: 30 – 45 min. POLSKA INSTRUKCJA - szczegóły Producent: Ravensburger Projektant(ci): Wolfgang Kramer, Michael Kiesling Rok wydania: 2006 OPIS GRY Stara irlandzka legenda głosi, że bohater o imieniu Chu Chulainn, zebrał dziesięciu odważnych mężczyzn, aby pokonać wroga w wielkiej bitwie. Po zwycięstwie, dał on ów śmiałkom, magiczne amulety. Wszystkie amulety były podobne:
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji. Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę? Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę? Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy - każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętn
Astronauci poszukiwani! Naukowcy twierdzą, że na skraju Układu Słonecznego istnieje tajemnicza dziewiąta planeta. Jednak mimo usilnych prób, jak na razie nie udało się znaleźć jednoznacznych dowodów na jej istnienie. Dołącz do ekscytującej ekspedycji kosmicznej, mającej na celu ustalenie, czy te teorie to tylko mrzonki, czy może naprawdę uda się odkryć Dziewiątą Planetę. W tej kooperacyjnej logicznej grze karcianej macie do wykonania 50 różnych misji. Uda wam się jedynie wtedy, gdy będziecie działać j
Gra Mali Epiccy Wikingowie: Ragnarok Dodatek Mali epiccy wikingowie: Ragnarok wprowadza do gry między innymi Gigantów, którzy będą kontrolować wyspy i osłabiać furię bogów.W Małych epickich wikingach poprowadzisz klan wikingów przez 3 epoki w nadziei na podbicie skutych lodem Wysp Runicznych! Zagrywaj karty wikingów, reprezentujące przywódców Twojego klanu, wybierając najlepszych budowniczych, zbieraczy, odkrywców i wojowników. Najeżdżaj i podbijaj wyspy z osadnikami, buduj łodzie i świątynie, aby uzyskać
Gra Mali Epiccy Wikingowie W Małych epickich wikingach poprowadzisz klan wikingów przez 3 epoki w nadziei na podbicie skutych lodem Wysp Runicznych! Zagrywaj karty wikingów, reprezentujące przywódców Twojego klanu, wybierając najlepszych budowniczych, zbieraczy, odkrywców i wojowników. Najeżdżaj i podbijaj wyspy z osadnikami, buduj łodzie i świątynie, aby uzyskać wpływy i tocz bitwy o łaskę bogów!Wiek: od 14 lat
Gra Moja wyspa Moja wyspa to rywalizacyjna gra planszowa z mechaniką legacy, w której rozwijamy swoją własną wyjątkową wyspę, zapełniając ją sześciokątnymi elementami. Podczas 24 wyjątkowych epizodów gracze będą poznawać historię wyspy i odkrywać jej sekrety. Każda z rozgrywek wprowadzi nowe, dodatkowe zasady i elementy gry, które na zawsze odmienią wyspę.Wiek: od 10 lat
Gra Horror w Arkham 3 Edycja Wśród mrocznych fal Wśród mrocznych fal to kolejne duże rozszerzenie do gry planszowej Horror w Arkham, które poprowadzi wasze śledztwo poza granice Arkham ku innym nieszczęsnym miasteczkom Massachusetts. Dwa nowe, dwustronne kafelki dzielnic pozwolą wam zwiedzić tętniące życiem Kingsport i Innsmouth w towarzystwie ośmiu nowych badaczy, wśród których znajdują się między innymi Pete Włóczęga czy listonoszka Stella Clark. Cele badaczy są jasno wytyczone w ramach czterech