GRANNA

IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO - GRA EDUKACYJNA (ZAB145) GRA IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO.GR (ZAB145)

IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO - GRA EDUKACYJNA (ZAB145) GRA IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO.GR (ZAB145)

IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO - GRA EDUKACYJNA Wiek: 6-10 lat Ilość graczy: 1-6 os. Czas rozgrywki: 15 -30 min   Autor: Agnieszka Krasnodębska, Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski Ilustracje: Julian Bohdanowicz, Jacek Gawłowski, Sławomir Jezierski, Edward Lutczyn Quiz wielotematyczny oraz zabawa w kalambury to doskonały sposób na utrwalenie wiedzy. Pytania quizowe dotyczą przyrody, geografii oraz życia codziennego. Obrazki umieszczone na kartach ilustrują przysłowia. Zawartość pudełka: 45 ka

idź do sklepu
IQ QUIZ ZOOLOGICZNY - GRA EDUKACYJNA (ZAB146) GRA IQ QUIZ ZOOLOGICZNY.GR (ZAB146)

IQ QUIZ ZOOLOGICZNY - GRA EDUKACYJNA (ZAB146) GRA IQ QUIZ ZOOLOGICZNY.GR (ZAB146)

IQ QUIZ ZOOLOGICZNY - GRA EDUKACYJNA  Wiek: 8-99 lat Ilość graczy: 1-6 os. Czas rozgrywki: 20 min   Ilustracje: Michał Stajszczak Autor: Ewa Zbonikowska, Marcin Gorazdowski Poznaj zwierzęta świata – 360 pytań dla młodych zoologów! Quiz zoologiczny to wspaniała, emocjonująca zabawa, przy okazji której dziecko zdobędzie konkretną wiedzę dotyczącą świata zwierząt. W quizie liczy się nie tylko wiedza, ale i umiejętność podejmowania ryzyka – to gracz decyduje, ile punktów będzie warta jego

idź do sklepu
SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147) SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147)

SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147) SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147)

SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA WIEK: 8-99 lat ILOŚĆ GRACZY: 2-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 30 min Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz Słówka rozchodzą się we wszystkie strony! Gra w Słówka to lepsze niż krzyżówka. Gra słowna, w której wyrazy wędrują po planszy we wszystkie strony! Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka. Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty! Dwie różne plansze i dwa warianty gry - skracaj lub wydłużaj rozgrywkę! Słówka to wyjątkowa gra słowna, w które

idź do sklepu
ALE HISTORIA! GRA EDUKACYJNA (ZAB148) GRA ALE HISTORIA (ZAB148)

ALE HISTORIA! GRA EDUKACYJNA (ZAB148) GRA ALE HISTORIA (ZAB148)

ALE HISTORIA! GRA EDUKACYJNA Wiek: 12-99 lat Ilość graczy: 2-6 os. Czas rozgrywki: 45 min Autor: Zbigniew Pawłowski, Filip Miłuński Czy Mieszko I był królem? Czy Kolej Warszawsko-Wiedeńska dojeżdżała do Lwowa? Ile nagród Nobla zdobyła Maria Skłodowska-Curie? Czy Fiata 126P produkowano na Śląsku?   Na te - i wiele innych pytań - znajdziecie odpowiedź w rodzinnej grze planszowej, którą Granna przygotowała na jubileusz 1050-lecia początków Państwa Polskiego. „Ale Historia! to niezw

idź do sklepu
INTELIGENCJA - GRA EDUKACYJNA PAŃSTWA/MIASTA (ZAB149) GRA INTELIGENCJA.GR (ZAB149)

INTELIGENCJA - GRA EDUKACYJNA PAŃSTWA/MIASTA (ZAB149) GRA INTELIGENCJA.GR (ZAB149)

INTELIGENCJA - GRA EDUKACYJNA PAŃSTWA / MIASTA Wiek: 8-99 lat Ilość graczy: 2 i więcej os. Czas rozgrywki: 15-30 min   Za pomocą specjalnej planszy losujemy literę i dziedzinę. Kto z graczy wypisze więcej rzeczowników, ten wygra rundę. Gra rozwija słownictwo i zakres wiedzy ogólnej. Bardzo popularna gra, szeroko znana jako Państwa-miasta, uwielbiana przez dzieci, niezastąpiona w podróży.

idź do sklepu
CVLIZACJE - STRATEGICZNA GRA EDUKACYJNA (ZAB150) GRA CVLIZACJE.GR (ZAB150)

CVLIZACJE - STRATEGICZNA GRA EDUKACYJNA (ZAB150) GRA CVLIZACJE.GR (ZAB150)

CVLIZACJE - STRATEGICZNA GRA EDUKACYJNA Wiek: 10-99 lat Ilość graczy: 2-5 os. Czas rozgrywki: 45 min. Autor: Jan Zalewski Ilustracje: Piotr Socha Pełna humoru podróż przez stulecia. Najważniejsze idee, architektura i wynalazki z historii ludzkości zaprezentowane z przymrużeniem oka. Gracze wcielają się w rolę władców. W trakcie gry próbują zgromadzić jak najwięcej dóbr, które mogą wymieniać na wynalazki, budynki i narzędzia. Te z kolei pomagają im zdobyć jak najwięcej punktów zadowolenia. Z

idź do sklepu
MAŁPIE FIGLE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (ZAB151) GRA MAŁPIE FIGLE.GR (ZAB151)

MAŁPIE FIGLE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (ZAB151) GRA MAŁPIE FIGLE.GR (ZAB151)

MAŁPIE FIGLE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA Wiek: 6-99 lat Ilość graczy: 2-4 os Czas rozgrywki: 20 min Wyjątkowa gra zręcznościowa dla całej rodziny. Pełna emocji i interakcji, bo małpy robią małpie figle! Gracze umieszczają kokosy na łapkach małp i strzelają nimi jak z katapulty. Jeśli kokos trafi do kosza (i z niego nie wypadnie), gracz zabiera kosz. Kto pierwszy zdobędzie sześć koszy – wygrywa! Zawartość pudełka: 4 małpki 36 kokosów 14 kubeczków 4 plansze graczy 12 kart akcji instrukcja

idź do sklepu
TEMPO - GRA TOWARZYSKA (ZAB208) GRA TEMPO.GR (ZAB208)

TEMPO - GRA TOWARZYSKA (ZAB208) GRA TEMPO.GR (ZAB208)

TEMPO - GRA TOWARZYSKA Jesteście gotowi na szalony wyścig słowny? Narzućcie innym własne Tempo, pędźcie do mety po zwycięstwo! W tę grę planszową można rywalizować indywidualnie, jak i drużynowo. Dobrze sprawdzi się zarówno na rodzinnym spotkaniu, jak i na imprezie. Szeroki zakres kategorii sprawi, że dobrze bawić się przy niej będą zarówno dorośli, jak i dzieci. Ponad 300 haseł i dwustronna plansza złożona z trzech wymiennych części zapewnią mnóstwo emocjonujących i wyjątkowych rozgrywek! Gracz

idź do sklepu
MAMUSIE - GRA DOBIERANKA DLA NAJMŁODSZYCH  MAMUSIE - GRA DOBIERANKA DLA NAJMŁODSZYCH

MAMUSIE - GRA DOBIERANKA DLA NAJMŁODSZYCH MAMUSIE - GRA DOBIERANKA DLA NAJMŁODSZYCH

MAMUSIE - GRA DOBIERANKA DLA NAJMŁODSZYCH WIEK: 2-4 lata ILOŚĆ GRACZY: 1-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 10-15 min. Gra dydaktyczna z serii "JUŻ GRAM" - stworzonej specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Ćwiczy: słownictwo, koncentrację, małą motorykę, spostrzegawczość; poszerza zakres wiadomości. Zawartość pudełka: 12 dwuelementowych puzzli, plakat edukacyjny, instrukcja OPIS: Wszystkie zwierzątka, duże czy małe, mają swoje mamusie. Każda z nich dba o dziec

idź do sklepu
PLASTUSIE - GRA MEMO DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB192) PLASTUSIE - GRA DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB192)

PLASTUSIE - GRA MEMO DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB192) PLASTUSIE - GRA DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB192)

PLASTUSIE - GRA MEMO DLA NAJMŁODSZYCH WIEK: 2-4 lat ILOŚĆ GRACZY: 1-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 10-15 min. Gra dydaktyczna z serii "JUŻ GRAM" - stworzonej specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Ćwiczy: słownictwo, koncentrację, małą motorykę, spostrzegawczość; poszerza zakres wiadomości. Zawartość pudełka: 24 kartoniki, plakat- angielskie słówka, instrukcja OPIS: Połóżcie wszystkie kartoniki obrazkiem do dołu. Odwróćcie jeden kartonik. Gdzie schował się

idź do sklepu
PATYCZAKI - EDUKACYJNA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (ZAB195) GRA PATYCZAKI (ZAB195)

PATYCZAKI - EDUKACYJNA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (ZAB195) GRA PATYCZAKI (ZAB195)

PATYCZAKI Zabawa polega na układaniu obrazków z patyczków. Dzieci mogą układać je według wzorów umieszczonych na planszach lub tworzyć własne kompozycje. Patyczaki uczą rozpoznawać ksztłty, kolory i proporcje. Płaskie klocki, pomocne w nauce liczenia i geometrii, służą też do gry w bierki itp. Dają dzieciom możliwość rozwijania fantazji i pomysłowości,  przydadzą się, jako zabawka lub pomoc w nauce, również w przedszkolu, w świetlicy i w domu W pudełku: 8 dwustronnych plansz z wzorami do układani

idź do sklepu
NOWE ZAGADKI SMOKA OBIBOKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB196) GRA NOWE ZAGADKI SMOKA OBIBOKA.GR (ZAB196)

NOWE ZAGADKI SMOKA OBIBOKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB196) GRA NOWE ZAGADKI SMOKA OBIBOKA.GR (ZAB196)

NOWE ZAGADKI SMOKA OBIBOKA - GRA EDUKACYJNA Gra zawiera 135 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla. Gra: dostarcza rozrywki, uczy logicznego myślenia, wzbogaca zasób słów dziecka Zawartość pudełka  135 kart z zagadkami 6 puzzli z portretami smok instrukcja

idź do sklepu
MÓJ PIERWSZY QUIZ - GRA EDUKACYJNA (ZAB197) GRA MÓJ PIERWSZY QUIZ.GR (ZAB197)

MÓJ PIERWSZY QUIZ - GRA EDUKACYJNA (ZAB197) GRA MÓJ PIERWSZY QUIZ.GR (ZAB197)

MÓJ PIERWSZY QUIZ - GRA EDUKACYJNA Wiek: 3-7 lat Ilość graczy; 1-6 os. Czas rozgrywki: 15-30 min. Autor: Ewa Falkowska Ilustracje: Elżbieta Śmietanka-Combik Obrazkowy quiz dla przedszkolaków. W trakcie gry zapraszamy dzieci do rozwiązywania obrazkowych zadań. Dzieci same, bez pomocy dorosłych, mogą sprawdzić, czy dobrze rozwiązały zadanie. Jedno z dzieci losuje kartę. Na karcie namalowana jest papuga. Czy wiesz, co najbardziej smakuje papudze? Jogurt, zupa czy ziarenka? Jeżeli wiesz, która

idź do sklepu
POTWORY DO SZAFY - GRA TOWARZYSKA (ZAB201) POTWORY DO SZAFY - GRA (ZAB201)

POTWORY DO SZAFY - GRA TOWARZYSKA (ZAB201) POTWORY DO SZAFY - GRA (ZAB201)

POTWORY DO SZAFY - GRA TOWARZYSKA WIEK: 3-8 lat ILOŚĆ GRACZY: 1-6 os. CZAS ROZGRYWKI: 15-30 min. Gra dla wszystkich domowników, ćwiczy pamięć. Do wybory 2 warianty gry: współpraca lub rywalizacja. Zawartość pudełka: 20 kart potworów 3 części potwora Zębogona Szafa 10 żetonów zabawek 2 żetony Łowców Doskonałych

idź do sklepu
DOMKI - GRA DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB392) DOMKI - GRA DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB392)

DOMKI - GRA DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB392) DOMKI - GRA DLA NAJMŁODSZYCH (ZAB392)

DOMKI - GRA DLA NAJMŁODSZYCH WIEK: 2-4 lat ILOŚĆ GRACZY: 1-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 15-20 min. Gra dydaktyczna z serii "JUŻ GRAM" - stworzonej specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Ćwiczy: słownictwo, koncentrację, małą motorykę, spostrzegawczość; poszerza zakres wiadomości. Zawartość: 8 dwustronnych plansz domków, 8 dwustronnych żetonów zwierzątek, plakat edukacyjny, instrukcja OPIS: Domki to gra, która zabiera dzieci na wycieczkę na farmę i do lasu

idź do sklepu