MAŁY MIŚ - PUZZLE DLA NAJMŁODSZYCH WIEK: 2-4 lat ILOŚĆ GRACZY: 1-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 10-15 min. Gra dydaktyczna z serii "JUŻ GRAM" - stworzonej specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Ćwiczy: słownictwo, koncentrację, małą motorykę, spostrzegawczość; poszerza zakres wiadomości. Zawartość: 8 trzyelementowych puzzlli, plakat edukacyjny, instrukcja, Mały Miś niedawno skończył dwa latka – w świecie misiów to już całkiem duży chłopczyk! Nasz bohater za
MUFFINKI - GRA NA SPOSTRZEGAWCZOŚĆ Wiek graczy: od 5 lat Liczba graczy: 2- 5 Na stole kładziemy smakowicie wyglądające babeczki. Gracze rzucają dwiema kostkami, każda z nich jest oznaczona różnymi kolorami. Ten, kto pierwszy chwyci muffinkę w kolorach jakie wypadły, zabiera ją do siebie. Wygrywa gracz, który zbierze najwięcej babeczek. Zawartość: 2 kolorowe kostki 30 babeczek- muffinek instrukcja prezent- 2 zawieszki z muffinkami!
ENDO PUZZLE 200-EPOKA SMOKA Kiedy smok ziać ogniem musi? Czy przy tym się nie krztusi? Czy księżniczki w wieży siedzą? Jak rycerze w zbrojach jedzą? Tajemnice te zgłębicie, kiedy puzzle ułożycie. Tylko dla prawdziwych księżniczek i rycerzy. Piękne puzzle przygotowane wspólnie z ENDO, składające się z 200 elementów. Każdy z nich jest dwustronny, pierwsza strona to klasyczne puzzle, a druga to kolorowanka dla najmłodszych. Wszystkie elementy zostały wykonane z grubej, wytrzymałej i bezpiecznej dla
OD HELU DO WAWELU Każdy z nas jako dziecko lubił jeździć palcem po mapie. Teraz mamy możliwość sprawdzenia swojej wiedzy o położeniu geograficznym najatrakcyjniejszych miejsc w Polsce. Gracze wcielają się w rolę podróżników, którzy mają na celu określenie położenia miast i atrakcyjnych obiektów względem siebie. Znasz kierunki świata? Wiesz, które z miast jest bardziej wysunięte na wschód, północ lub zachód? Znajomość mapy i orientacja nawet w dobie odbiorników GPS jest bardzo przydatna. Sprawdź j
GRA LOGICZNA SMART - WODNY ŚWIAT Wiek: 5-99 lat Ilość graczu: 1+ os. Czas rozgrywki: 5-15 min Podwodna przygoda! Umieść 4 części układanki na planszy tak, aby widoczne były tylko stworzenia wymienione w danym zadaniu, a pozostałe ukryte. Łamigłówka z 48 zadaniami od banalnych do wyjątkowo trudnych. Zawartość pudełka: 4 magnetyczne elementy liście Książeczka plansza z zadaniami
ZWIERZĄTKA - DOMINO DLA NAJMŁODSZYCH WIEK: 2-4 lat ILOŚĆ GRACZY: 1-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 10-15 min. Gra dydaktyczna z serii "JUŻ GRAM" - stworzonej specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Ćwiczy: słownictwo, koncentrację, małą motorykę, spostrzegawczość; poszerza zakres wiadomości. Gra typu domino. Zawartość pudełka: 27 kartoników domina, plakat edukacyjny, instrukcja. OPIS: Każde zwierzątko szuka swojego bliźniaka. Braciszka lub siostrzyczki. Pom
AUTA - GRA DLA NAJMŁODSZYCH WIEK: 2-4 lat ILOŚĆ GRACZY: 1-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 10-15 min. Gra dydaktyczna z serii "JUŻ GRAM" - stworzonej specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Ćwiczy: słownictwo, koncentrację, małą motorykę, spostrzegawczość; poszerza zakres wiadomości. Zawartość: 6 czteroelementowych obrazków, instrukcja, plakat edukacyjny OPIS: Radiowozy, wozy strażackie, karetki – małe dziecko widzi je codziennie. Do czego służą te samochody? K
SHERLOCK Wiek: 10-99 lat Ilośc graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 15 min. Autor: Hope S. Hwang Ilustracje: Vincent Dutrait Holmes, John Watson, James Moriarty, Irene Adler… Na znanych bohaterów pada cień podejrzenia – jeden z nich jest przestępcą. Kto z Was rozwiąże zagadkę i wskaże złoczyńcę ukrywającego się wśród prawych obywateli? W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Gracze ścigają się, kto jako pierwszy rozwiąże zagadkę
GRA GANGSTER CITY Wiek: 10+ Ilośc graczy: 1-6 os. Czas rozgrywki: 20 min. Autor: Henrik Larsson, Kristian Amundsen Ostby Ilustracje: Fiore GmbH Policja nie daje rady! Miasto zalewa fala przestępstw. Komisarz Mieczysław Złapowski potrzebuje twojej pomocy, aby zapanować nad sytuacją. Czas przesłuchać świadków, zebrać dowody i wpakować zbrodniarzy za kratki. Najskuteczniejszych detektywów czeka chwała i uznanie w szeregach policji Gangster City. Jak grać: - pobierz kartę sprawy i umieść ją –
GRA MAFIA Wiek: 8-99 lat Ilośc graczy: 7-22 os. Czas rozgrywki: 30-60 min. Ilustracje: Piotr Socha Autor: Kira Antosiak Popularna gra towarzyska: mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczo
GRA FIESTA Wiek: 12+ Ilość graczy: 4-8 os. Czas rozgrywki: 15 minut Autor: Antonin Boccara Ilustracje: Margo Renard, Michel Verdu Kooperacyjna gra imprezowa zainspirowana meksykańskim Świętem Zmarłych. W grze, gracze muszą odgadnąć tożsamość nieżyjących postaci występujących na kartach. Postać można opisać tylko jednym słowem. Ale uwaga! To słowo przechodzi z rąk do rąk i zmienia się stopniowo. Każdy gracz losuję kartę postaci, zapisuje jedno słowo kojarzące się z nią na czaszce i przek
GRA CUD MIÓD Wiek: 6+ Ilośc graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 30 min. Autor: Wojciech Grajkowski Ilustracje: Ewa Podleś Słyszycie to przyjemne bzyczenie? To pracowite pszczoły rozpoczynają sezon zbiorów. W maju poszukują nektaru kwitnącego rzepaku. Pszczele zadania zmieniają się wraz z upływem letnich dni. U schyłku lata te barwne owady rozglądają się za pyłkami wrzosu, który kwitnie na przełomie sierpnia i września. Podczas zbierania pożytku (czyli roślin miododajnych będących źródłem nektaru)
GRA KOPCIUSZEK Wiek: 4+ Ilośc graczy: 1-4 os. Czas rozgrywki: 20 min. Ilustracje: Maciej Szymanowicz Autor :Meelis Loover Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy Memory w nowej, atrakcyjnej formie Bajecznie kolorowe ilustracje Zawartość pudełka: - plansza z zegarem 3D - 12 kafelków podstawowych ( 6 par: 2 myszki,
KÓŁKA I SPÓŁKA - GRA EDUKACYJNA Wiek: 4-7 lat Ilośc graczy: 1-4 os Czas rozgrywki: 15-30 min.2 - 4 os. 15 - 20 min. Autor: Alina Brzeska - Czuba Ilustracje: Maciej Szymanowicz Kwadraty, prostokąty i trójkąty czyli… KÓŁKA I SPÓŁKA! Z tych kolorowych figur wyczarujecie niezwykłe obrazki. Razem ze Smokiem Obibokiem zbudujecie z nich lokomotywę, dom, a nawet kosmiczną rakietę! Ten kto zrobi to najszybciej, zdobędzie najwięcej punktów. KÓŁKA I SPÓŁKA mają aż trzy poziomy trudności, więc zarówno
IQ PLANETA ZWIERZĄT - GRA EDUKACYJNA Czy sowa jest szybsza od sarny? Czy flaming żyje dłużej niż jeleń? Znasz odpowiedź? Doskonale, pierwsze koty za płoty! Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Zastanów się teraz, które zwierzę jest większe: bóbr czy lis? Wiesz i to? Jesteś mądry jak sowa! Na „Planecie zwierząt spotkasz najróżniejsze gatunki zwierzaków. Spróbuj określić ich cechy i odgadnąć, na którym kontynencie żyją. Gdy spotkasz przyrodnika, zdobędziesz więcej punktów. Musisz tylko unikać myś