Opis: MOTUL 5000 10W40 olej półsyntetyczny olej do silników czterosuwowych w motocyklach. Wzmocniony dodatkami dla silników zintegrowanych ze skrzyniami biegów, wzmacniając ochronę. Zapewnia ochronę silnika i skrzyni biegów. Zmniejsza tarcie i zużycie silnika. Antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. Również do układów z katalizatorem. Przeciwdziała utlenianiu. Produkowany na bazie syntetyków HC-Tech.Właściwości: Testy JASO MA potwierdziły pozytywny wpływ smaru na prawidłowe działanie mokre
Opis: MOTUL 5000 10W40 olej półsyntetyczny olej do silników czterosuwowych w motocyklach. Wzmocniony dodatkami dla silników zintegrowanych ze skrzyniami biegów, wzmacniając ochronę. Zapewnia ochronę silnika i skrzyni biegów. Zmniejsza tarcie i zużycie silnika. Antypoślizgowa technologia do mokrych sprzęgieł. Również do układów z katalizatorem. Przeciwdziała utlenianiu. Produkowany na bazie syntetyków HC-Tech.Właściwości: Testy JASO MA potwierdziły pozytywny wpływ smaru na prawidłowe działanie mokre
Opis: Czyści, konserwuje i nabłyszcza chromowe i aluminiowe części motocykla.Opakowanie (waga):100 mlKod: MMCP103001
Opis: MOTUL FACTORY LINE olej synt. do zawieszeń 2.5W to wysokiej jakości 100% syntetyczny olej do wyścigowych teleskopów typu upside-down i z cartridgem.Cechy produktu: Klasa lepkości: 2.5W. Olej syntetyczny. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie. Przeznaczenie: Do napełniania wszystkich typów amortyzatorów eleskopowych, widelców w kołach przednich wszelkiego typu motocykli. Zespoły amortyzacji tylnej osi w motocyklach.Zalety i korzyści: Zawiera dodatki zmniejszające tarcie. Zachowuje wła
Opis: MOTUL SCOOTER GEAR 80W90 to specjalnie przygotowany olej dla warunków pracy przekładni skuterów i motorowerów. Tuba wystarcza na jednorazową wymianę oleju. Skutecznie smaruje i zmniejsza tarcie. Normy: API GL4Opakowanie (waga): 150 mlKod: MMSG101269
Opis: MOTUL MOTYLGEAR 75W90 to olej specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Dowszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. Wskrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu, należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTULDEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID. Spełnia wymagania SAE 75W-90.Właściwości:
Opis: 100% syntetyczny płyn hamulcowy do hydraulicznych układów hamulcowych (stal lub carbon) i sprzęgłowych, bardzo wysoka temp. wrzenia: 312 C. Właściwości: Bardzo wysoki punkt wrzenia (312 C), przewyższający wskaźniki płynów klasy DOT 5.1 oraz DOT 5. Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (216 C), przewyższający płyny klasy DOT 5.1, DOT 5 oraz DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu. Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT 5.1 mają zdolność do wc
Opis: Motul DOT-5.1 to płyn hamulcowy do wszystkich, także motocyklowych, systemów hamulcowych i sprzęgłowych, które wymagają DOT-5.1. Temperatura wrzenia minimum 260C. Dzięki wysokiej zdolności absorbowania wody posiada zwiększoną żywotność w porównaniu do tańszych odpowiedników, jak również zapewnia wysoką siłę hamowania przez cały okres eksploatacji. Wytrzymuje temperatury wyższe niż DOT-4!Zastosowanie: Wszystkie motocykle, które na zbiorniczku pompy hamulcowej mają zapisane DOT-5.1 only. W
Opis: MOTUL TRANSOIL 10W40 to olej przekładniowy. Zalecanyskrzyń biegów z mokrym sprzęgłem do 2 suwowych silników motocyklowych. Technosynthese jest specjalna formułą MOTUL zapewniającą , iż conajmniej 50% zawartości oleju jest syntetyczne. Inni sprzedawcy często korzystają z określenia półsysntetyczny a w rzeczywistości tylko kilka procent zawartości spełnia te kryterium. Opakowanie (waga): 1lKod: MU100963
Opis: Skuteczny biodegradowalny preparat czyszczący do wszystkich elementów motocykla: pozostawia ochronną warstwę na lakierach, elemntach metalowych i innych częściach motocykla.Waga:1 lKod: MU101090
Opis: MOTUL FACTORY LINE olej synt. do zawieszeń 10W to wysokiej jakości 100% syntetyczny olej do wyścigowych teleskopów typu upside-down i z cartridgem.Cechy produktu: Klasa lepkości: 10W. Olej syntetyczny. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie. Przeznaczenie: Do napełniania wszystkich typów amortyzatorów eleskopowych, widelców w kołach przednich wszelkiego typu motocykli. Zespoły amortyzacji tylnej osi w motocyklach.Zalety i korzyści: Zawiera dodatki zmniejszające tarci
Opis: MOTUL FACTORY LINE olej synt. do zawieszeń 7.5W to wysokiej jakości 100% syntetyczny olej do wyścigowych teleskopów typu upside-down i z cartridgem.Cechy produktu: Klasa lepkości: 7.5W. Olej syntetyczny. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie. Przeznaczenie: Do napełniania wszystkich typów amortyzatorów eleskopowych, widelców w kołach przednich wszelkiego typu motocykli. Zespoły amortyzacji tylnej osi w motocyklach.Zalety i korzyści: Zawiera dodatki zmniejszające tar
Opis: MOTUL 300V 4T FACTORY LINEOFF ROAD5W40 olej w 100% syntetyczny, estrowy olej silnikowy, do silników 4-suwowych, do profesjonalnych zastosowań w sporcie motocyklowym.Zastosowanie:Motocykle wyścigowe off road z silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, z lub bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; motocykle wyścigowe, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów: wyścigi enduro, motocross, żużlowe.Własności: Standardy:powyżej wymaganych st
Opis: MOTUL 300V 4T FACTORY LINEOFF ROAD5W40 olej w 100% syntetyczny, estrowy olej silnikowy, do silników 4-suwowych, do profesjonalnych zastosowań w sporcie motocyklowym.Zastosowanie:Motocykle wyścigowe off road z silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, z lub bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; motocykle wyścigowe, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów: wyścigi enduro, motocross, żużlowe.Własności: Standardy:powyżej wymaganych sta
Opis: MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 10W40 olej w 100% syntetyczny, estrowy olej silnikowy, do silników 4-suwowych, do profesjonalnych zastosowań w sporcie motocyklowym.Zastosowanie:Motocykle wyścigowe z silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, z lub bez zintegrowanej skrzyni biegów, z suchym/mokrym sprzęgłem; motocykle wyścigowe, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów: wyścigi torowe szosowe, enduro, motocross, żużlowe.Inne: Motocykle używane w ruchu miejskim,