'Jaś i Małgosia' to wesoła kooperacyjna gra planszowa dla całej rodziny. Wspólnie postarajcie się pomóc tytułowym bohaterom. Aby osiągnąć ten cel, musicie ze sobą współpracować, wykazać się sprytem i logicznym myśleniem. Gra dla 2-4 graczy. Czas jednej rozgrywki to około 20 minut. Zagubieni w lesie Jaś i Małgosia ujrzeli chatkę ulepioną ze słodyczy. Strzeże jej jednak zła Baba Jaga, która nie pozwala dzieciom podjadać smakołyków. Pomóżcie im zabrać jak najwięcej słodyczy i uciec przed Babą Jagą. JAK GRAĆ?
Raz, dwa, trzy... to gra dla najmłodszych dzieci, która poprzez łączenie pięknie zilustrowanych puzzli wspiera naukę liczenia do pięciu, a także poprzez zabawę stymuluje logiczne myślenie. Jak grać: Ułóż puzzelki, dokładając kotki do kotków, autka do autek i tak dalej, Teraz przyjrzyj się obrazkom. Jak je uporządkujesz? Może osobno zwierzaki, osobno smakołyki i osobno zabawki?, Odwróć obrazki ma drugą stronę. To, co widzisz - to Cyfry, Zobacz, co oznacza 1,2,3,4 i 5. Zaabawa ćwiczy: słownictwo, koncentrac
Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać figury geometryczne: koło, kwadrat, trójkąt i prostokąt. Figury występują w sześciu kolorach, a dzieci rzucają dwiema kostkami. Wylosowane elementy muszą zostać ułożone na planszy. Zawartość pudełka 4 dwustronne plansze 72 kolorowe elementy kostka z kolorowymi oczkami kostka z figurami geometrycznymi instrukcja Wymiary opakowania: 20,5 x 20,5 x 6 cm Gra dla 1-4 graczy w wieku 3-7 lat
Zabawa polega na układaniu obrazków z patyczków. Dzieci mogą układać je według wzorów umieszczonych na planszach lub tworzyć własne kompozycje. Zabawka pomaga uruchamiać procesy analizy i syntezy. Zawartość pudełka - 8 dwustronnych plansz z wzorami do układania - 40 patyczków w czterech kolorach: żółtym, czerwonym, niebieskim i zielonym - instrukcja Gra dla 1-2 graczy w wieku 3-6 lat.
Tęcza uczy najmłodsze dzieci rozpoznawać i nazywać kolory. U starszych ćwiczy pamięć. Na kolorowej planszy ukryte są kółeczka z kolorowymi przedmiotami. Dzieci zapamiętują ich położenie. Kolorowa kostka wskazuje obrazek, który trzeba odgadnąć.
Gra Kopciuszek Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy Memory w nowej, atrakcyjnej formie Bajecznie kolorowe ilustracje W pudełku zegar 3D Wiek: od 4 lat
Gra OmnibusSprawdź, czy jesteś OMNIBUSEM! W tym szybkim quizie przetestujesz zarówno swoją wiedzę, jak i refleks. Na kartach znajduje się 450 pytań. Gracze muszą bżeton to szansa na więcej punktów, ale i ryzyko większej straty w przypadku błędu.Wiek: od 12 lat Wiek: od 12 lat Wymiary: op. 3,6x11,1x18,3 cm Wymiary: op. 3,6x11,1x18,3 cm
Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytu ten znaj wszyscy fani gier planszowych, ktrzy za modu zagrywali si w zbieranie grzybkw. Teraz dajemy im moliwo, aby zaprezentowali t gr ich wasnym pociechom. Uwzgldniajc potrzeby wspczesnych graczy, urozmaicilimy zasady gry, jak i przygotowalimy now, trjwymiarow opraw graficzn.Zapraszamy na niezwyk wypraw! Grzybobraniew zaczarowanym lesie to klasyczna gra planszowa w zupenie nowej wersji. Zasady gry zostay wzbogacone poprzez pojawienie si zwierztek, ktre mog poma
Tęcza uczy najmłodsze dzieci rozpoznawać i nazywać kolory. U starszych ćwiczy pamięć. Na kolorowej planszy ukryte są kółeczka z kolorowymi przedmiotami. Dzieci zapamiętują ich położenie. Kolorowa kostka wskazuje obrazek, który trzeba odgadnąć.
Figur figle to przesympatyczna karcianka dla całej rodziny, w której liczy się refleks, bystre oko i umiejętność szybkiego szacowania. Proste zasady oraz zróżnicowane warianty rozgrywki sprawią, że gra na długo zagości na rodzinnym stole. Gra składa się z trzech bardzo prostych kroków: Jeden z graczy dobiera kartę, wyciągając ją ze specjalnego pudełka i kładąc odkrytą na stole. Karta przedstawia obrazek złożony z figur, które mają różne wielkości i kolory. Wszyscy gracze – w tym samym cz
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla Zwierzątek. Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka – profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych klientów w ponad 20 krajach n
Inteligencja to kultowa gra rodzinna dla całej rodziny. Gra rozwija słownictwo i zakres wiedzy ogólnej. Sprawdza się podczas podróży. Wyszukuj należące do różnych kategorii słowa, które zaczynają się na wylosowaną literę i jak najszybciej je zapisuj. Wybieraj wyrazy, których nie wymyślą Twoi przeciwnicy! Podstawowe informacje: Ilość graczy: 2 wiek: 8+ Zawartość: bloczek do gry 2 ołówki plansza ze strzałką instrukcja
Superfarmer to gra ekonomiczna, która uczy liczenia, przewidywania i planowania. Jej twórcą jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Reguły gry są unikalne. Prawdopodobnie profesor pierwszy raz na świecie zastosował w grze planszowej 12-ścienną kostkę. Oryginalny pomysł i proste zasady sprawiły, że Superfarmer stał się międzynarodowym hitem! SUPERFRARMER BIG BOX to jubileuszowa edycja gry. Zawiera ona grę podstawową oraz wszystkie dotychczas wydane dodatki. W pudełku znajdziemy pomocneg
Podrna wersja popularnej gry.Wiek: od 6 lat Wiek: od 6 lat Wymiary: op. 18,3 x 11,1 x 3,6 cm Wymiary: op. 18,3 x 11,1 x 3,6 cm
Klasyczny Chiczyk w wersji podrnej do auta, na wycieczk lub na piknik. Gra przeznaczona: dla dzieci powyej 5 roku yciaWiek: od 5 lat Wiek: od 5 lat Wymiary: op. 18,3x11,1x3,6 cm Wymiary: op. 18,3x11,1x3,6 cm